.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش میانگین اجرای پروژهای عمرانی مازندران

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه آهنگ توسعه طرح های عمرانی در مازندران نواخته شد، اظهار داشت: میانگین عمر اجرا و افتتاح پروژه های عمرانی استان به کمتر از 9 ماه رسیده است.

به گزارش مهر، سید عیسی هاشمی حیدری در جلسه پیگیری مصوبات سفرهای استانی دولت به مازندران در حوزه وزارت راه و ترابری افزود: طراحی و اجرای پروژه های عمرانی در استان اکنون به روز شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از ظرفیت های مصوبات دور نخست و دوم دولت به مازندران مطالعاتی بوده که نیاز به اجرای آن در زمان های دیگر دارد.

رئیس ستاد عالی پیگیری مصوبات سفرهای استانی دولت در مازندران با اشاره به اینکه وضعیت عمومی پیمانکاران بومی و محلی مازندران پویا شده است، تصریح کرد: به دستور وزیر راه و ترابری مطالعات و اجرای پروژه های عمرانی بخش راه مازندران توسط مشاوران جوان و بومی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه طول عمر افتتاح پروژه های عمرانی استان از سه سال در آغاز دولت نهم به 10 ماه در پایان دولت رسیده است، افزود: اجرای دقیق تر و تسریع در اتمام پروژه های عمرانی مازندران در دولت دهم تقویت می شود.

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه ظرفیت اعتباری مصوبات سفرهای استانی دولت در بخش راه تنها سه هزار میلیارد تومان است، افزود: به میزان اعتبار فوق ظرفیت مطالعاتی پروژه های این بخش بوده که با اجرای صحیح این پروژه انقلاب عظیمی در عرصه راهسازی در مازندران محقق خواهد شد.

هاشمی با اشاره به وزیر راه و ترابری در سفر به مازندران اعتقادی به ایجاد تقاطع های همسطح و غیرهمسطح در استان نداشتند، افزود: باور بهبهانی در سفر دوم به استان بر احداث تقاطع های غیرهمسطح برای کاهش بار ترافیکی استان محقق شده است.

به گفته وی، مازندران در ریل توسعه، آبادانی و راهسازی قرار گرفته است.

هاشمی حیدری با بیان اینکه عملیات اجرای پروژه های عمرانی بزرگ استان توسط پیمانکاران جوان بومی در مازندران شروع شده است، یادآور شد: به واسطه عدم کارکرد مثبت پیمانکار کمربندی شمالی و غربی این پروژه های ملی به پیمانکاران و مهندسین جوان استان محول شد.

وی با اعلام اینکه میانگین افتتاح پروژه های عمرانی در مازندران کم شده در عین حال از بهره برداری پروژه عظیم 30 ساله جاده دسترسی روستایی الموت تنکابن به استان قزوین همزمان با هفته دولت در مازندران خبر داد.

به گفته هاشمی، با تخصیص اعتبارات ویژه در دولت نهم به طرح فوق اجرای مجدد این پروژه ملی در کمتر از یکسال و سه ماه زودتر از موعد مقرر به بهره برداری می رسد که ارتباط بیش از 5 ساعته مردم قزوین به مازندران را به 1.5 ساعت کاهش می دهد.

رسانه ها مشکلات را قبل از مطبوعاتی کردن به مسئولان گوشزد کنند

معاون عمرانی استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از همراهمی رسانه های استان در انعکاس اخبار وقایع و پروژه های عمرانی مازندران و همسویی رسانه ها با مسئولان استان در عین حال از اصحاب رسانه و خبرنگاران خواست مطالبی را که به نفع استان نیست، انعکاس ندهند.

وی با بیان اینکه منحنی توسعه و آبادانی استان توسط اصحاب رسانه باید واکاوی شود، افزود: رسانه ها اشتباهات مسئولان را به صورت شفاف و صریح به مسئولان گوشزد و با نقد منصفانه درصدد رفع نقایص مسئول مورد نظر برآیند.

هاشمی در پایان از همه نخبگان، اساتید، دانشگاهیان، فرهنگیان، ورزشکاران، اصحاب رسانه و دوستداران توسعه مازندران خواست هرگونه نظر، انتقاد و پیشنهاد خود را در مورد سفرهای استانی دولت نهم و انتظارات سفر سوم دولت به استان را به دبیرخانه پیگیری مصوبات سفرهای استانی دولت در استانداری مازندران انعکاس دهند.

هیئت دولت در سفرهای خود به مازندران حدود 500 مصوبه داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.